easyBus: Transfer z lotniska od 2 GBP

easyBus wrzucił do swojego systemu rezerwacyjnego pokaźną pulę biletów na przejazdy między podlondyńskimi lotniskami (Stansted, Luton, Gatwick) a centrum Londynu – za przejazd w jedną stronę zapłacimy tylko 2 GBP.

Bilety rezerwujemy na stronie easyBusa – najwięcej tanich biletów znajdziemy na maj oraz czerwiec na trasie między lotniskiem Luton a Earls Court w Londynie. Za przejazd w jedną stronę zapłacimy 2 GBP. Przy płatności kartą MasterCard lub Visa zostanie doliczona opłata manipulacyjna w wysokości 0,50 GBP za rezerwację, z opłaty zwolniona jest karta Maestro.

Jeśli dobrze poszukamy, to znajdziemy również tanie bilety za 2 GBP na przejazd między lotniskiem Stansted a Baker Street w Londynie.

To może Ciebie zainteresować

9 Thoughts to “easyBus: Transfer z lotniska od 2 GBP”

  1. No super, tylko na moich godzinach przylotu i odlotu taniej wychodzi National Express… 🙁

  2. A tak w ogóle to „Nie macie jeszcze dość Londynu?” 😉

  3. Fajnie, jest easyBus …a easyJet kiedy wróci ?

  4. Raczej marne szanse, mają o wiele lepsze rynki do podbicia, na których zarabiają więcej niż u nas.

  5. Cwierkaly jaskolki ,… Ze wróci …czyżby zle podsluchaly ? …. Gatwick z Gdańska ( i do )nam sie marzy 🙂

  6. Byłaby to świetna wiadomość, bo bardzo lubimi easyJet’a. Nawet udało nam się polecieć z GDN do LGW 😉

  7. Zdecydowanie nie polecam Easybus’a!!! W zeszłym tygodniu przeżyliśmy z nimi nie lada przygodę! Bilety wykupiłem jakieś 2 m-ce przed czasem, z lotniska – owszem, zabrali nas. Ale powrót to był koszmar. Mamy wykupiony odjazd o 16.45, przychodzimy przed czasem i czekamy. 16:45 – nie ma busa – myślimy „są jak zwykle korki”; sprawdzamy rozkład – nie ma takiej godz. odjazdu! Ale nic, następny odjazd o 17.00.. czekamy – 17.00 – nie ma busa! Dzwonimy na podany nr tel na rozkładzie jazdy – taki nr nie istnieje!! Patrzymy na bilety, jest jakiś nr.. taki sam, czyli nieistniejący!
    Idę do hostelu „Easybus”, pytam co jest grane, a gość mówi, że „tak, tak, z nimi zawsze są problemy, wielu ludzi je z nimi ma! Ale on nie jest w stanie mi pomóc!” Pytam, czy może się skontaktować przez telefon, dowiedzieć kiedy będzie jakiś bus, a on – że „nie ma do nich żadnego kontaktu, w ogóle nie ma z nimi nic wspólnego!”. Obsługa hostelu oflagowanego barwami i logo „Easybus” nie ma pojęcia o przewoźniku tej marki! I potwierdza fatalną obsługę… Zrobiło nam się niewesoło, postanowiliśmy łapać jakieś TAXI i lecieć na Victoria Station, żeby złapać cokolwiek do Luton, bo zaraz ucieknie nam samolot! Po wielu próbach i rozmowach z taksówkarzami (szukamy taxi dla 6 os.) łapiemy odpowiednią, a tu – na światłach – stoi wyczekiwany i opłacony bus! Ryzykujemy i rezygnujemy z taxi. Kierowca jak gdyby nigdy nic, mimo naszych impulsywnych prób wytłumaczenia absurdu sytuacji olał nas i zapowiedział, że następny odjazd o 17.30… Jako nietypowi Polacy – mądrzy PRZED szkodą – wykupiliśmy transfer z duuużym zapasem godzinowym i TYLKO TO nas uratowało.. GENERALNIE PEŁNA OLEWKA KLIENTA! Emocje i przygoda z Easybus – GWARANTOWANE!

Leave a Comment